Sme spoločnosť Schill Dental Clinic s klinikami v Bratislave, Žiline a Košiciach*.
Ďakujeme, že nám dôverujete v starostlivosti o zdravie Vášho chrupu.
Prosíme vás, aby ste sa oboznámili s podmienkami pre záväznú rezerváciu termínu.
1. Ako sa naše služby objednávajú
- Naše služby si môžete rezervovať pomocou nášho online formulára, cez e-mail alebo telefonicky.
- V našej komunikácii sa dohodneme, o aké služby máte záujem a nájdeme termín podľa Vašich potrieb a želaní.
- S rezerváciou termínu musíme zároveň rezervovať aj kapacity a čas našich odborníkov. Poprosíme Vás teda o pochopenie, že dohodnutý termín na vyššie vymenované služby je pre nás záväzný až po úhrade zálohy.
2. Záloha na naše služby
Cena zálohy na naše služby je stanovená nasledovne:
Noví klienti:
· Záloha vo výške 50€ – vstupné vyšetrenie, konzultácia
· Záloha vo výške 100€ – dentálna hygiena
· Záloha vo výške 100€ – plánované ošetrenie, ktoré trvá 1-1,5 hod.
· Záloha vo výške 200€ – plánované ošetrenie, ktoré trvá viac ako 2 hod.
Stáli klienti:
· Záloha vo výške 100€ – plánované ošetrenie, ktoré trvá 1,5-2 hod.
· Záloha vo výške 200€ – plánované ošetrenie, ktoré trvá dlhšie ako 2 hod.
· Záloha vo výške 200€ – ošetrenia spadajúce pod dentoalveolárnu chirurgiu a implantológiu, ktoré trvajú 1 hod a dlhšie
Údaje pre platbu sú nasledujúce:
Číslo účtu: SK78 1100 0000 0026 2680 3429
Banka: Tatra Banka
Do poznámky nezabudnite uviesť Vaše meno a priezvisko. Termín je záväzne rezervovaný po pripísaní čiastky na náš účet spolu s Vaším menom a priezviskom v poznámke k platbe. Pokiaľ čiastka nebude pripísaná, nemôžeme Vám miesto a čas poskytnutia služby garantovať.
- Zálohu vám odpočítame z konečnej sumy hradenej po poskytnutí služby.
- Pokiaľ sa nedostavíte na dohodnutý termín a riadne sa vopred z termínu (v lehote, ktorú spomíname nižšie) neospravedlníte, uhradená záloha prepadá ako paušálna náhrada nákladov na nami rezervované kapacity.
- Ďalšie služby poskytujeme po úhrade novej zálohy.
3. Čo keď sa nemôžem dostaviť?
- Pokiaľ sa nám telefonicky, e-mailom alebo osobne ozvete najneskôr 24 hodín pred rezervovaným termínom (do tohto času sa nezapočítava víkend a štátne sviatky), nehradíte žiadne náklady.
- Za ospravedlniteľný dôvod sa považuje vážna choroba, úraz alebo kritická životná situácia, kedy ste objektívne nemohli dohodnutý termín zrušiť alebo preložiť skôr ako 24 hodín pred termínom, a to za predpokladu riadneho doloženia tejto skutočnosti.
- Pokiaľ nám ospravedlnenie z termínu dorazí neskôr, než uvádzame vyššie, alebo nedorazí vôbec, máme právo zálohu v plnej výške započítať proti našim nákladom spojenými s rezerváciou miesta.
4. Záruka 5 rokov
- Na všetky stomatologické ošetrenia realizované v Schill Dental Clinic sa vzťahuje 5-ročná záruka. Je však potrebné spĺňať určité podmienky, aby záruka platila.
- Podmienkou záruky je absolvovanie preventívnej prehliadky a dentálnej hygieny 1 x ročne v ktorejkoľvek z našich kliník. Tak udržíme Vaše zuby zdravé.
5. Záverom
- Naše vzájomné vzťahy sa riadia slovenským právnym poriadkom.
- Vezmite prosím na vedomie, že tieto podmienky môžeme dopĺňať a meniť.
*
Schill Dental Clinic s.r.o., so sídlom Karloveské rameno 8., 841 04 Bratislava, IČO 35957492, sme zapísaní v Obchodnom registri Mestského súdu v Bratislave III, vložka č. 37765/B
Schill Dental Clinic Žilina s.r.o. ., so sídlom Karloveské rameno 8., 841 04 Bratislava, IČO 47043610, sme zapísaní v Obchodnom registri Mestského súdu v Bratislave III, vložka č. 87855/B
Schill Dental Clinic Košice s.r.o. ., so sídlom Karloveské rameno 8., 841 04 Bratislava, IČO 51025957, sme zapísaní v Obchodnom registri Mestského súdu v Bratislave III, vložka č. 121568/B
V Bratislave dňa 28.7. 2023